Είστε εδώ

06/06/2016

Ενόψει του Νέου Αλγορίθμου, μια ματιά

Σε 12 ημέρες κλείνουμε στο Visibility ένα χρόνο χωρίς να έχουμε γράψει κάποιο blog post. Από τότε έως και σήμερα συμβαίνουν πολλά στο background της υποδομής του Visibility, με νέα δεδομένα και στοιχεία να είναι έτοιμα να προστεθούν για να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς Webmasters, SEO Experts αλλά και Storytellers. Δεδομένα που θα είναι σταθμός σε μια επαγγελματική σταδιοδρομία. Δεν γράφουμε το post αυτό για αυτό το λόγο, παρόλο που είχαμε ενημερώσει πως δεν θα γραφεί άλλο μέχρι η έκδοση ΒΕΤΑ να κλειδώσει. Δεν μπορούμε όμως να μην ενημερώσουμε για την τρέχουσα κατάσταση!

Στις 29 Μαΐου τα ξημερώματα και στις 5 Ιουνίου επίσης τα ξημερώματα, απρόσμενες ανακατατάξεις λάβανε τόπο για τουλαχιστον 2 ώρες μέχρις οτου να γίνουν "revert back", δηλαδή να επιστρέψουν όλα πίσω στην normal κατάστασή τους. Το καλό σε όλη την υπόθεση είναι ότι έγινε πάρα πολύ αργά που ίσα ίσα αντιλήφθηκε ένα σύστημα που δεν κοιμάται ποτέ αυτήν την ανακατάταξη. Είναι 2 συνεχόμενες εβδομάδες, ίδιο pattern, που θυμίζει κάποιον αλγόριθμο που είναι έτοιμος να βγει και να κατασπαράξει ό,τι υπάρχει μπροστά του. Αλλά...

Τα δεδομένα που δημιουργήθηκαν σε αντίθεση με τις άλλες φορές, ήταν διαφορετικά. Συγκεκριμένα:

1. Στο παρελθόν όταν γινόταν κάποια αλλαγή, τα αποτελέσματα από το ένα Σαββατοκύριακο ήταν σχεδόν παρόμοια με τα αποτελέσματα που ακολουθούσαν το επόμενο Σαββατοκύριακο.

2. Τα αποτελέσματα το πρώτο Σαββατοκύριακο ήταν πολύ "niche based" και το επόμενο πολύ "rule based".

3. Τα αποτελέσματα από το πρώτο Σαββατοκύριακο είχαν μεγαλύτερη επίδραση στα κινητά ενώ το αμέσως επόμενο σχεδόν καθόλου.

Μαζεύοντας όλα αυτά τα δεδομένα και ακολουθώντας όλα τα post από τα Twitter, Facebook και άλλα Social Media υπάρχουν 2 εκδοχές: Ή όπου να 'ναι ένας Πιγκουίνος με μάτια πιγκουινάτα ερμητικά κλειστά ετοιμάζεται, ή ένας συνδυασμός 2-3 αλγορίθμων ώστε να μην μπορεί να γίνει αντιληπτός στο ευρύ κοινό. 

Μόνο ένας Τσακ ξέρει τι πρόκειται να γίνει