Είστε εδώ

07/08/2018

Στον τελευταίο αλγόριθμο ο οποίος από την Google θεωρήθηκε «broad» (γενικός), αλλά με core αλλαγές, δεν είχαμε καμία ενημέρωση από την Google. Μάλιστα η Google ανακοίνωσε πως «there is no fix» με την έννοια ότι απλά οι σελίδες με χαμηλότερη ποιότητα δεν θα αποδίδουν τόσο καλά. Η νέα έρευνα του Visibility έρχεται να καταρρίψει τα δεδομένα και μας δείχνει τα εξής:

13/06/2017

Σήμερα το Visibility προσθέτει ένα ακόμα όπλο στη φαρέτρα των συνδρομητών του, προσθέτοντας δεδομένα mobile ranking!

29/09/2016

Σήμερα στις 11:00 το πρωί, το σύστημά μας έπιασε απρόσμενες ανακατατάξεις παλαιών ιστοσελίδων που κατά κάποιο τρόπο είχαν επηρεαστεί από το Google Penguin.

28/09/2016

20/10/2014 η Google έβγαλε το Google Penguin 3.0 και τάραξε τις μηχανές αναζήτησης παγκοσμίως. Σχεδόν 2 χρόνια αργότερα η Google έβγαλε την νέα, ανανεωμένη έκδοση του αλγορίθμου, πλέον Google Penguin 4.0 και μάλιστα ανακοίνωσε ότι είναι "real time" και "more granular". Τι σημαίνουν όμως αυτά;

28/09/2016

Ακραία local φαινόμενα ανακάλυψε το σύστημά μας το πρωινό της 1ης Σεπτεμβρίου και είχε διάρκεια 5 ημέρες συνολικά σε συνδυασμό με έναν άλλον, άγνωστο αλγόριθμο που έχει να κάνει με την ποιότητα της ιστοσελίδας. Συγκεκριμένα:

Σελίδες